ÖNERİ / ŞİKAYET
Değerli Müşterilerimiz,

Sizlere sunduğumuz hizmet hakkındaki öneri, memnuniyet ve şikayetlerinizi 444 1 571 numaralı çağrı merkezimizi arayarak veya aşağıdaki formu doldurarak tarafımıza ulaştırabilirsiniz. Önerileriniz ve şikayetleriniz ile ilgili olarak en kısa sürede ilgili birimimizce, hassasiyetle yapılacak olan değerlendirme sonucu tarafınıza tercih etmiş olduğunuz iletişim kanalı ile bildirilecektir.

Saygılarımızla,

Başvurunuzun bize ulaşabilmesi için lütfen aşağıdaki alanları doldurarak "gönder" tuşuna basınız.


ÖNERİ / ŞİKAYET FORMU
Öneri Şikayet Memnuniyet
Tüzel Kişi ise Ünvan :
Adı Soyadı * :
Adres * :
İrtibat Telefonu * :
E-Posta * :
Öneri / Şikayet Konusu * :
Görüşülen Müşteri Temsilcisi * :
ÖNERİ / ŞİKAYET İÇERİĞİ *
İletişim Tercihi :
E-Posta Telefon
     
     


FAYDALI LİNKLER
Son Çıkan Kanunlar
UYAP
Yargıtay
UBAP
Danıştay
İstanbul Barosu
Türkiye Barolar Birliği
Resmi Gazete
İstanbul Ticaret Odası
KAP
TC Kimlik Sorgulama
Türk Telekom Rehber
Döviz Kuru
web tasarim